Bestil tid på:

Telefon: 65 32 39 91

E-mail: tandlaegehuset@tandlaegepost.dk

Bestil tid: 65 32 ​39 91​

Tilfredshedsundersøgelse

I løbet af efteråret 2013 og foråret 2014 fik vi foretaget en tilfredshedsundersøgelse hos vores patienter. Undersøgelsen blev foretaget af det uafhængige analysefirma Zeptor.

Både de fysiske forhold (venteværelse, behandlingsrum m.m.) og modtagelsen i venteværelset samt selve tandbehandlingen blev vurderet.

Og med et resultat, der viste at 95 % af vores patienter er ovenud tilfredse, ligger vi pænt over landsgennemsnittet. Det er vi stolte af!

Der var rigtig mange af vores patienter, der tog sig tid til at svare på undersøgelsen – og vi siger tak for de mange roser og gode konstruktive kommentarer, som vi vil bruge til at gøre din oplevelse på klinikken endnu bedre.​

Her kan du læse nogle af patienternes udtalelser:

”Jeg får altid en god forklaring på, hvad der er lavet, og hvad der evt. skal ske næste gang”

”Kan varmt anbefale dette tandlægehus”

”I er bare så flinke”

”Som ny patient føler man sig godt modtaget af venlige mennesker i en god atmosfære”

”Har ikke noget negativt, kun positiv erfaring med klinikken”

”Får mine tænder vedligeholdt på et fornuftigt plan. Har for snart mange år siden haft en anden tandlæge, der ved hvert besøg skulle skifte en større fyldning; - det er der langt imellem nu."

”Jeg har aldrig været mere tryg ved at komme til Tandlæge end jeg er nu - Skønt!!”

”Jeg er meget tilfreds med kvaliteten af jeres arbejde, og føler mig godt tilpas i klinikken.”

”Jeg er meget tilfreds med, at der aldrig er ventetid på behandlingsdagen.”

”ROS fordi tandlægen er god til at informere undervejs og ved større indgreb giver gode råd og giver én valgmuligheder.

ROS fordi der kan laves små-reparationer straks i forbindelse med undersøgelsen. Så undgår jeg flere ekstra besøg på klinikken.”

”Det er føles trygt at være patient hos jer. Man underrettes også undervejs under behandlingen, - det er beroligende og rart.”​

Mange af jer har kommenteret de danske tandlægepriser – og at det kan være dyrt at gå til tandlæge. Specielt efter en stor del af sygesikringstilskuddet er fjernet.

Og ja, det kan være dyrt at gå til tandlæge. Men vi vil gerne benytte lejligheden til at gøre opmærksom på, at langt de fleste priser er overenskomstpriser – og dermed fastsatte. Det betyder, at vi ikke må give rabat eller ændre på priserne.

Men vi forsøger altid at være dine tænders - og din pengepungs - advokater; og vi gør det altid så billigt som vi kan – uden at gå på kompromis med den faglige kvalitet.

Hvis du har spørgsmål til os i forbindelse med dit besøg hos os – eller til tandbehandling i det hele taget, er du altid velkommen til at henvende dig på klinikken.

Allan & Henrik

og hele personalet​

Vejledende

​åbningstider / telefontider

Mandag: 8.00 - 17.00

Tirsdag: 8.00 - 17.00

Onsdag: 8.00 - 14.00

Torsdag: 8.00 - 16.00

Fredag: 8.00 - 14.00

Weekend: Lukket

Kontakt din tandlæge

Har du spørgsmål til din tandlæge / behandling - send det til os her.

NB. Afbestilling af tandlægetid kan kun ske pr. telefon.

 
 
 
 
Nogle felter er ikke udfyldt korrekt

Tandlægehuset Langegade 12 - Langegade 12 - 5300 Kerteminde

Telefon: 65 32 39 91 - E-mail: tandlaegehuset@tandlaegepost.dk - CVR: 19700445 / 74709915